Technik Handlowiec
1. Technik Handlowiec to menadżer, osoba posiadająca umiejętności kierowania przedsiębiorstwem handlowym, pozyskiwania nabywców, zarządzania marketingowego, posługiwania się komputerowymi programami handlowymi, nawiązując kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi.
SPECJALIZACJA – Zarządzanie marketingowe
2. KWALIFIKACJE
W trakcie nauczania uczniowie mają możliwość zdobycia dwóch kwalifikacji:
HAN.01 Prowadzenie sprzedaży
HAN.02. Prowadzenie działań handlowych
3. ABSOLWENT TECHNIKUM HANDLOWEGO
Absolwent kończący szkołę w zawodzie technik handlowiec będzie przygotowany do wykonywania zadań zawodowych w zakresie:
· organizowania prac w zakresie przyjmowania dostaw oraz przygotowywania towarów do sprzedaży;
· wykonywania prac związanych z obsługą klientów oraz realizacją transakcji kupna i sprzedaży;
· prowadzenia działań reklamowych i marketingowych;
· pracy w charakterze przedstawiciela handlowego
· uruchomienia własnej działalności gospodarczej związanej z prowadzeniem przedsiębiorstwa handlowego
· zatrudnienia w komórkach zarządzania i administracji działających na rynku przedsiębiorstw handlowych
4. Technik handlowiec znajdzie zatrudnienie:
· w działach handlowych podmiotów gospodarczych,
· w firmach handlowych,
· w agencjach reklamowych,
· do prowadzenia własnej działalności gospodarczej w branży handlowo-marketingowej.
5. Baza dydaktyczna i warunki kształcenia
Dysponujemy nowoczesnymi pracowniami zawodowymi wyposażonymi w sprzęt multimedialny, programy komputerowe do nauki zawodu i niezbędne pomoce dydaktyczne. Zajęcia prowadzą wykwalifikowani nauczyciele z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Oferujemy zajęcia pozalekcyjne z języków obcych, matematyki oraz kursy pozwalające zdobyć dodatkowe kwalifikacje zawodowe. Podczas nauki w technikum uczeń odbywa kilkutygodniową praktykę zawodową w wybranym zakładzie pracy. Dodatkowo szkoła uczestniczy w wielu projektach unijnych dzięki którym nasi uczniowie wyjeżdżają co roku na praktyki zagraniczne: do Niemiec, Włoch, Wielkiej Brytanii oraz Hiszpanii. Program innowacji” brand manager” realizowanej w naszej szkole pozwoli na nabycie umiejętności z zakresu opracowywania strategii reklamowej, technik promocyjnych wykorzystywanych w zarządzaniu marketingowym.